ID: 29473
2e Lijns Technische Helpdesk Telfort
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Telecom bedrijf in regio Amsterdam.
Functieomschrijving
De afdeling 2nd line van Telfort (vast internet) is verantwoordelijk voor het oppakken van problemen die niet door onze collegas van de eerste lijn opgelost kunnen worden. Wij zijn het laatste loket voor klanten om een (complex) technisch probleem opgelost te krijgen. We verwachten dus van onze medewerkers veel gevoel voor verantwoordelijkheid, een groot probleemoplossend vermogen en probleemeigenaarschap. Wij zijn het gezicht van Telfort voor onze klanten en leveren in die rol uitstekende service aan onze klanten.
Als een collega van de eerste lijn de klant niet kan helpen verbindt hij of zij de klant met ons door. Voordat dat gebeurt zal de collega een toelichting geven op het probleem. Ons doel is om de klant in 1x goed te helpen. Daarvoor is het belangrijk dat je makkelijk contact maakt met de klant, doorvraagt naar zijn probleem en op basis van een goede analyse de juiste oplossing kunt aandragen. We verwachten dus dat je technische kennis toepast terwijl je in contact bent met de klant. Naast de gesprekken die vanuit onze eerste lijn komen bel je klanten terug naar aanleiding van een eerder contact om klanten te informeren over hun probleem en de geboden oplossing. Tenslotte heb je contacten met partijen die we eventueel nodig hebben om en probleem op te lossen. Denk hierbij aan netwerk- en monteurs afdelingen.
Functie-eisen
Functie (harde) eisen:
- Minimaal niveau 4 werk en denkniveau.
- Affiniteit met VOIP, ADSL, VDSL, Interactive TV.
- Kennis van Windows
- Ervaring met werken in een ISP omgeving is een pré
- Analytisch sterk
- Zeer goede kennis van het Nederlands in woord en geschrift.
- Goede kennis van het Engels in woord en geschrift.
- Affiniteit met ICT
Je kunt goed samenwerken, actief luisteren, je werkt oplossingsgericht en bezit goede communicatieve vaardigheden. Je bent enthousiast, gedreven, flexibel en servicegericht. Daarnaast vind je het een uitdaging om onder druk te presteren.
Arbeidsvoorwaarden
Fulltime bezig met de afhandeling van calls en tickets, ervaring met telefonische functies!
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 1720002722
Telecom bedrijf in regio Amsterdam.
Functieomschrijving
De afdeling 2nd line van Telfort (vast internet) is verantwoordelijk voor het oppakken van problemen die niet door onze collegas van de eerste lijn opgelost kunnen worden. Wij zijn het laatste loket voor klanten om een (complex) technisch probleem opgelost te krijgen. We verwachten dus van onze medewerkers veel gevoel voor verantwoordelijkheid, een groot probleemoplossend vermogen en probleemeigenaarschap. Wij zijn het gezicht van Telfort voor onze klanten en leveren in die rol uitstekende service aan onze klanten.
Als een collega van de eerste lijn de klant niet kan helpen verbindt hij of zij de klant met ons door. Voordat dat gebeurt zal de collega een toelichting geven op het probleem. Ons doel is om de klant in 1x goed te helpen. Daarvoor is het belangrijk dat je makkelijk contact maakt met de klant, doorvraagt naar zijn probleem en op basis van een goede analyse de juiste oplossing kunt aandragen. We verwachten dus dat je technische kennis toepast terwijl je in contact bent met de klant. Naast de gesprekken die vanuit onze eerste lijn komen bel je klanten terug naar aanleiding van een eerder contact om klanten te informeren over hun probleem en de geboden oplossing. Tenslotte heb je contacten met partijen die we eventueel nodig hebben om en probleem op te lossen. Denk hierbij aan netwerk- en monteurs afdelingen.
Functie-eisen
Functie (harde) eisen:
- Minimaal niveau 4 werk en denkniveau.
- Affiniteit met VOIP, ADSL, VDSL, Interactive TV.
- Kennis van Windows
- Ervaring met werken in een ISP omgeving is een pré
- Analytisch sterk
- Zeer goede kennis van het Nederlands in woord en geschrift.
- Goede kennis van het Engels in woord en geschrift.
- Affiniteit met ICT
Je kunt goed samenwerken, actief luisteren, je werkt oplossingsgericht en bezit goede communicatieve vaardigheden. Je bent enthousiast, gedreven, flexibel en servicegericht. Daarnaast vind je het een uitdaging om onder druk te presteren.
Arbeidsvoorwaarden
Fulltime bezig met de afhandeling van calls en tickets, ervaring met telefonische functies!
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 1720002722