ID: 29509
Customer Service Representative
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Technisch bedrijf in Hoofddorp
Functieomschrijving
Het aanmaken van werkorders en monitoren van de voortgang t.o.v. de verworven opdrachten t.a.v. de door de klant gevraagde leverdata en afgesproken condities.
Het op commercieel verantwoorde wijze uitvoeren en beheren van het offertetraject binnen de doelstellingen van het Customer Support team.
Het monitoren van de voortgang van het in huis zijnde werk met de klant (o.a. door statusrapportage), alsmede het beantwoorden/doorspelen van klantenvragen op een klant en servicegerichte manier.
Het commercieel verantwoord uitbesteden en monitoren van units bij repair stations.
Het op een adequate wijze vertalen van klachten naar de eigen organisatie en toezien op de voortgang en afhandeling ervan.
Functie-eisen
Flexibel, communicatief en sociaal vaardig (ook in het Engels), Multi tasking en je prioriteert op juiste wijze de uit te voeren werkzaamheden, Je hebt goede kennis van computersystemen, zoals MS Office en Oracle. Goede kennis van de Nederlands en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.
MBO+/HBO niveau, bij voorkeur aangevuld met operationele en technische kennis van de luchtvaart en toegepaste vliegtuigsystemen.
Gevraagd opleidingsniveau: minimaal MBO.
Voor deze functie wordt minimaal 3 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.
Meer informatie is te verkrijgen bij Adecco Schiphol Unit Office, telefoonnummer (020) 654 47 67. Referentienummer van deze vacature: 201201601001.
Technisch bedrijf in Hoofddorp
Functieomschrijving
Het aanmaken van werkorders en monitoren van de voortgang t.o.v. de verworven opdrachten t.a.v. de door de klant gevraagde leverdata en afgesproken condities.
Het op commercieel verantwoorde wijze uitvoeren en beheren van het offertetraject binnen de doelstellingen van het Customer Support team.
Het monitoren van de voortgang van het in huis zijnde werk met de klant (o.a. door statusrapportage), alsmede het beantwoorden/doorspelen van klantenvragen op een klant en servicegerichte manier.
Het commercieel verantwoord uitbesteden en monitoren van units bij repair stations.
Het op een adequate wijze vertalen van klachten naar de eigen organisatie en toezien op de voortgang en afhandeling ervan.
Functie-eisen
Flexibel, communicatief en sociaal vaardig (ook in het Engels), Multi tasking en je prioriteert op juiste wijze de uit te voeren werkzaamheden, Je hebt goede kennis van computersystemen, zoals MS Office en Oracle. Goede kennis van de Nederlands en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.
MBO+/HBO niveau, bij voorkeur aangevuld met operationele en technische kennis van de luchtvaart en toegepaste vliegtuigsystemen.
Gevraagd opleidingsniveau: minimaal MBO.
Voor deze functie wordt minimaal 3 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.
Meer informatie is te verkrijgen bij Adecco Schiphol Unit Office, telefoonnummer (020) 654 47 67. Referentienummer van deze vacature: 201201601001.