ID: 44587
Advertentie ID: #44587 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Tomos
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Hierbij bied ik mijn trouwe Tomos aan met blauw kenteken.. Hij gaat weg omdat ik de ziekte MS heb en mijn evenwicht niet goed kan bewaren..Het is 1x starten en hij loopt.
Wel moeten er nog twee kleine dingetjes aan gebeuren. Dat is een nieuw handvat voor de gaskabel en de linke rem moet gemaakt worden.
Het is niet moeders mooiste maar loopt als een trein. En dat is het belangrijkste denk ik..
Doe een leuk bod en wie weet rijd jij er binnenkort op....
Wel moeten er nog twee kleine dingetjes aan gebeuren. Dat is een nieuw handvat voor de gaskabel en de linke rem moet gemaakt worden.
Het is niet moeders mooiste maar loopt als een trein. En dat is het belangrijkste denk ik..
Doe een leuk bod en wie weet rijd jij er binnenkort op....