ID: 71288
Advertentie ID: #20311 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Omschrijving
Met pijn in mijn hart neem ik afscheid van mijn leuke Volkswagen polo omdat ik hem niet meer gebruik.
Het is een pittige en comfortabele auto die zeer voordelig is in de maandelijkse kosten en verbruik. Ik heb hem goed bijgehouden in onderhoud (aantoonbaar)en verzorging en dat zie je er ook wel van af. Hij is een stuk netter en origineler dan de gemiddelde boodschappen polo, heeft geen roest en verbruikt geen olie. Een beetje opgeleukt is hij natuurlijk wel en door zijn lage (maar comfortabele) onderstel, Porsche stuur en wiel emblemen is het een sportieve verschijning.
Ik heb hem een paar jaar in bezit en o.a voorzien van de volgende opties.
-lederen interieur cognac (vw golf)
-v-maxxx schroefset (comfortabel)
-BBS RS-772
-nieuwe banden rondom
-nieuwe accu
-nieuwe dynamo
-nieuwe raammechanisme plus motors
-nieuwe koplampen
-centrale deurvergrendeling met klapsleutel
-kleine dingen zoals oranje knippers, thule dakdragers, vloermatten.
De polo is van 2001 en heeft 173000 km gereden. Daardoor heeft hij voor een kritisch oog wel wat plekjes namelijk en klein scheurtje in de bumper onder de mistlamp en een deukje onder de spiegel maar dit is niet echt super zichtbaar.
Het raammechanisme van de bij rijders kant is laatst vervangen en werkt perfect. De bestuurders kant moet nog vervangen worden maar heb ik splinternieuw in de doos er bij.
Onderhouds historie en alle bonnen zijn aanwezig. De auto is schoon alles is bijgevuld en fris en kan zo in gebruik genomen worden door zijn nieuwe eigenaar.
Het is een pittige en comfortabele auto die zeer voordelig is in de maandelijkse kosten en verbruik. Ik heb hem goed bijgehouden in onderhoud (aantoonbaar)en verzorging en dat zie je er ook wel van af. Hij is een stuk netter en origineler dan de gemiddelde boodschappen polo, heeft geen roest en verbruikt geen olie. Een beetje opgeleukt is hij natuurlijk wel en door zijn lage (maar comfortabele) onderstel, Porsche stuur en wiel emblemen is het een sportieve verschijning.
Ik heb hem een paar jaar in bezit en o.a voorzien van de volgende opties.
-lederen interieur cognac (vw golf)
-v-maxxx schroefset (comfortabel)
-BBS RS-772
-nieuwe banden rondom
-nieuwe accu
-nieuwe dynamo
-nieuwe raammechanisme plus motors
-nieuwe koplampen
-centrale deurvergrendeling met klapsleutel
-kleine dingen zoals oranje knippers, thule dakdragers, vloermatten.
De polo is van 2001 en heeft 173000 km gereden. Daardoor heeft hij voor een kritisch oog wel wat plekjes namelijk en klein scheurtje in de bumper onder de mistlamp en een deukje onder de spiegel maar dit is niet echt super zichtbaar.
Het raammechanisme van de bij rijders kant is laatst vervangen en werkt perfect. De bestuurders kant moet nog vervangen worden maar heb ik splinternieuw in de doos er bij.
Onderhouds historie en alle bonnen zijn aanwezig. De auto is schoon alles is bijgevuld en fris en kan zo in gebruik genomen worden door zijn nieuwe eigenaar.